Przejdź do głównej zawartości

Gniew!

27-29 Gniew *......* Cudna wycieczka z projektów 'za rękę z Einsteinem'. Wróciłam bym tam jeszcze raz szczerze mówiąc! Nocne party hard, nie dobre jedzenie (jak dla mnie), cały stół słodyczy, 4 godzinna matma, 4 godzinna fiz+chemia, lasery, reggae, pompki i przysiady dziewczyn, ciągłe spóźnienia, nocne historie, suchary pani, milion zdjęć w lustrze, śmiaaaaaaaanie sie, rozwalenie prysznica, pożyczanie czajnika każdemu, wygodne łóżka, świetni przewodnicy, świetni ludzie, świetnieświetnieświetnie! Mogłabym wam to wszystko opisać, mogłabym wymieniać bez końca, ale szczerze mówiąc to ciśnie mi sie jedno BYŁO ZAJEBIŚCIE. Tęsknie za tym, chce tam wrócić. Jedyne co pozostało to zdjęcia i wspomnienia, ahh :C
Macie kilka zdjęć :












to takie tam zanim dojechaliśmy, resztę dodam w innych postach. a teraz czeka na mnie geo, bue :C

Komentarze

  1. hah ^^ nie no ja cały czas czekałam aż coś dodasz ;) i jest ; D
    nie no , pozazdrościć wyjazdu ^^
    ej , lubisz mat i fiz ?
    oj , widzę że jesteś bardzo ambitna ; **
    + podobają mi się zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło : ) mat- zależy co. fiz- też zależy co.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka