Przejdź do głównej zawartości

swag


Dzień dobry w ten ponury dzień! U mnie wieje i chmury niosą deszcz, no pięknie to sie nie zapowiada. Ostatnio rzadko bywam w domu, a jak już jestem to mam naukę. Kompletnie nie mam czasu na klejenie postów, czy na samo robienie zdjęć. Przepraszam.. Nadrobię to może jak będę mieć mniej nauki, ale zbliża sie koniec roku i ciągle jakieś sprawdziany, ble. Najgorzej leżę z fizyką, 3, 2 i czuje, że 1 z kartkówki. How nice, nie chce 2 na świadectwie. No, ale co ja tu o ocenkach jak mamy wolne! :-))

-----------


Mam tu dla was animację, którą robiłam z panem na fotograficznych, efekt nudy. Musimy taką zrobić na piątek : o Muszę szukać pomysłu, o! Do tego muszę zrobić zdjęcie "czas", jak zwykle wszystko zostawiam na ostatnią chwilę...
Takie tam moje śniadanie do komputera (?)

 Mój zastępczy telefon jak na razie, bo tamten zepsuł się, hehehe. Zepsuł to mało powiedziane, to totalny złom, już nawet nie wysyła smsów. Sam zmienia godzine, usuwa kontakty i wyłącza się, jak dostane 2 smsy.
 Czytam niezłą książkę, fakt, że jestem na 20 którejś stronie, bo zaczęłam wczoraj późno czytać i byłam zmęczona, bo przeszłam całe miasto i odpuściłam sobie i poszłam spać. Ale z tego co słyszałam na jej temat warto przeczytać :--)
 Na koniec mój łep i pidżamka. Nie chce mi sie ubierać, ale chyba zaraz idę podciąć końcówki do fryzjera. Potem odpisze na listy i wyśle, w końcu!


Komentarze

  1. SWAAAG <3
    lubię czytać twoje posty ; )
    a ta animacja jest naprawdę fajna ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. książka jest za*ebista < 3 .
    polecam !

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twojego bloga < 3
    fajna piżamka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ta książka jest prześwietna! tak mnie wciągnęła, że kilka razy przeczytałam :O miłego czytania Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka