Przejdź do głównej zawartości

rodzina

HEJ! 

Napisałam autocharakterystykę, więc mam już z głowy. Zostało mi jeszcze duuuuuuużo innych lekcji, bue -.- W czwartek i piątek zapowiada sie niezły zapierdziel w szkole, a poniedziałek-środa zapowiada sie party hard na zamku. : ) 
Za oknem wczoraj była piękna pogoda, więc z dziewczynami wybrałyśmy sie na dwór. Szczerze mówiąc, to tylko śpiewałyśmy, ale dobrze było! Coraz bardziej czuję wiosnę! *...* Już nie moge się doczekać kiedy wyjmę deskę i rolki, omomom. Jak wyjdę z domu w samej bluzie i trampkach.

---------------------

Ogarniam się i zaraz jadę do dziadka na imieniny. Ponudzę sie trochę i wrócę do domu wcześniej z siostrą. Zrobię trochę lekcji i obejrzę coś może. Jutro będę miała gości, więc odrobienie ich nie będzie raczej możliwe. 


 Zdjęcie z wolontariatu. Ola odkurzała a my z Paulą szukałyśmy natchnienia w tych starociach, lool.
Ta kamienica to antyk, bynajmniej te mieszkanie. Wszystko jest z drewna, stare i zaskrzypiałe.


 To nic, że krzywe zdjęcie, zły kadr i nie podoba mi się, ale chciała wam pokazać jakie świetne są te drzwi. Są strasznie duże i można tam by zrobić niezłą klimatyczną sesje.

 Takie tam w telewizorze, który ma z 2 mety szerokości, serio. ANTYK

Fakt faktem, że jakieś rozmazane wokół i nic sie nie dało z nim zrobić. Ale widać tu te drzwi, o których mówię. Nie widać i tak ich całych, no ale cóż. 

To miłego weekendu!

Komentarze

  1. podobają mi się te zdj drzwi i szafy !
    no tak , tak ! duże to one są , bardzo ! ; )
    miło się czyta twoje notki . ; *

    a co to za 303 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi : ) A nie wiem, Paulina sobie coś napisała na ręku na angolu

      Usuń
  2. Świetny blog.
    Ogólnie podobają mi się twoje zdjęcia c;

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka