Przejdź do głównej zawartości

Kino & KFC

Wczoraj razem z kilkoma osobami z klasy, a no i Kamilem (?) wybraliśmy się do kina. ' Dziewczyna z tatuażem ' , jeeeeeeeeeeej, cudowny film. Polecam jak najbardziej : ) W sumie to zabrałam aparat, a mam tylko kilka zdjęć. Nie byliśmy na lodowisku, ani w mc, bo nie zażyliśmy : c Zajrzeliśmy tylko na chwilkę do KFC. Nie przepadam za tamtym jedzeniem, no ale z głodu musiałam coś wybrać. 

 Krushers, mniam. Mojego dokończył Michał, bo nie mogłam juz. hyhyhyh, zimno a my jeszcze kupiliśmy to.
 Przepyszne cukierki Michała, omomoomom. Jak to oni mówili ' czopki ' czy coś. : D
Nieźle trzęsło w pociągu, więc ciężko było zrobić dobre zdjęcie.


----------------------------------------


Posprzątałam pokój i łazienkę. Przeczytałam wczoraj ' szeptem ', wypożyczyłam drugą część, wciągnęło mnie strasznie. Świetna książka, polecam : ). 
Wieczorem mama obiecała mi mc, już od miesiąca mam ochotę na ciastko, kurczakburgera, owocogruta, czy cokolwiek. Więc jak ze mną ktoś pojedzie, to będę w niebieeeeee.

Nie wiem czy dodam jakiś post do końca ferii. Chyba, ze jakieś podsumowanie ich : )
W poniedziałek wracam do szkoły, masakra jakaś. Nie wstane rano, a jak pomyśle o 2 matematykach w środe, to aż mi przechodzą ciary. Jeszcze geo z dyrektorką, o mamo! Jak wytrzymam do końca roku szkolnego, to będzie dobrze. DO NASTĘPNEGO!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka