Przejdź do głównej zawartości

it's me

Cześć, jestem Marta. Nie pale, ani nie pije. Mam 3 przyjaciółki i przyjaciela. Jestem otwarta na nowe znajomości.  Lubie robić zdjęcia, jeździć na desce, łyżworolkach i takie tam. Nie maluje sie, nawet nie umiem oO Jestem wolontariuszką i animatorką. Słucham praktycznie wszystkiego. Jarają mnie chłopacy z dłuższymi włosami, no wiecie jak biebs. Jestem wstydliwa, a jak sie zakocham to juz ojeeeeeeeej. Smieje sie bez powodu, mam nieźle na bani. hehehe. Kocham spontan. Chciałabym skoczyć ze spadochronem. Mogę mieć tunel, ale trochę mi sie odechcialo. Chce kolczyk pod wargą, ale moja mam sie nie zgadza. Jarają mnie kolorowe włosy. Jestem niejadkiem, nigdy nie jadałam pomidora fuuuuuu. Ale i tak wyglądam dobrze.

Komentarze

  1. tez niie lubie pomidora, fuuuuuuu. ;p
    + fajnie, sie czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fuuuuuuuj, pomidory. a mówią, że to ja jestem jakaś dziwna, bo nie lubie pomidora :c

    OdpowiedzUsuń
  3. oo . tak tak , fajne się czyta . ; )
    a zdjęcia to już ogółem boskie <33
    PS : lubisz Justina ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi : )
      Kiedyś byłam fanką, ale taką no bez przesady. Nie piszczałam na jego widok, ani nie ryczałam w kinie na filmie. Kochałam go jak śpiewał covery i miał długie włosy. Jak nikt o nim nie słyszał i miał słodki głos. Teraz sie zmienił........ na gorsze niestety

      Usuń
  4. sława robi swoje , z resztą to nie tylko przez to się zmienił. nowy związek i te wszystkie presje .. to zmienia człowieka .
    a teraz tak jest z 1D , wszyscy ich kochają . aż do przesady normalnie .
    mimo wszystko ja zawsze będę tęsknić za tamtym Justinem, ale tego tez zawsze będę kochać <33
    uhh , się rozżaliłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słyszę jego stare piosenki i ten słodki głos, jego długie włosy, które właziły mu w oczy, to czuje, że ten Justin jeszcze jest, tam głęboko w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się czyta ^^
    H....o ma słit kudełki :D
    mmmm <•>_•>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka