Przejdź do głównej zawartości
raczej wolę śpiewać bożebożebożebożenko na środku drogi, jak zaczepia mnie dwóch pijaków i proponują piwo. potem wkręcać sobie z Olą, że gadamy z jaką dupą przez telefon. jak Karolina wyrywa jakieś dupy, a ja siedze i leje tam ze śmiechu. lubię te wszystkie nasze ogniska, nasze zryte banie. jak kąpiemy się w stawie śmierdzącym i Krzysiu wrzuca mnie w muł. jak jeżdzę na bmxie z Michałem o 2 w nocy. jak lunatykuję. jak śpimy wszyscy pod gołym niebem, a potem 5 osób w 2 os namiocie. kiedy spotykam się z serduszkiem, jak szukam jej 2 godziny na mieście. lubię jeździć Markowi stopami po twarzy. chodzić po frytki, gdzie ten muł zawsze mi wywala jednego. czuję, że te wakacje nie należą do najlepszych, ale mimo wszystko są za krótkie. niech nie mijają, nigdy, przecież jeszcze ich nie wykorzystałam....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka