Przejdź do głównej zawartości

włosy


Cześć, chcieliście post o moich włosach, więc dodaje. A tak nawiasem, podoba sie nowy wygląd? :3 
Nie chce mi się zbytnio ruszać aparatu, więc dodam zdjęcia z Internet i opiszę wam wszystko. 

Zacznijmy od serum




Kosztuje coś ok. 15 zł, może miej, serum jest z avonu. Jest na suche i zniszczone końcówki,
rozdwojone też. Są potem takie gładkie i miękkie. Nakładam codziennie rano, ale nie za dużo,
bo się przetłuszczają, więc co za dużo to nie zdrowo :---)
Odżywka pryskana, bez spłukiwania 



Nie pamiętam gdzie kupiłam, ale kosztuje coś około 15 zł też. Pewnie można kupić
w każdej drogerii. Używam po każdym umyciu, do rozczesania i rano jak rozczesuje.
 Jest ok, a do tego tak ładnie pachnie :)brzoskwinie arrrr. To tego można ją użyć zawsze,
 na suche czy mokre włosy.

Szampon

Tu nie mam takiego, którego używam często czy zawsze. Zazwyczaj kupuję jak się
skończy to inny chyba, że jest dobry to kupuje ten sam. Teraz mam syossa


Polecam jak najbardziej, bo są po nim lekkie włosy i mięciutkie : 33

Ochronne

Czasem jak prostuje to używam


Pryskałam tylko kilka razy, więc w sumie nie wiem czy coś daje.
Coś tam na pewno : ) Około 15 zł w avonie.


To chyba wszystko, czego używam. Chyba, że łykanie skypowity sie liczy, hahahaha.
Łykam, bo włosy mi strasznie wolno rosną, jeśli wgl rosną i mam strasznie cienkie.
Trochę mi sie poprawiły, no nie powiem . A miękkie włosy to mam po mamie i nawet
jeśli nie używam tych specyfików, to takie mam. To tyle, dzięki za uwage hehehe.

Ale pogoda, pfeeeeee. Raz pada, raz słońce świecie, no luuuuudzie. Cała
sobota w domu?! Co to ma być... Jeśli tak dalej pójdzie, to ide robić lekcje,
będę mieć wolną niedziele, bo w ten dzien jakoś trudno mi się zabrać do lekcji. 

Miłego dnia : ))))))))))))))

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka