Przejdź do głównej zawartości

Klasowo i wiosennie

Oczywiście nasza 'zgrana' klasa nic nie wygrała, no mniejsza... dobra zabawa była :D zaszłam sobie do podstawówki na ognisko, łohoho. śmierdzę dymem. słucham hemp gru, zaraz włączę sobie film, którego wczoraj nie obejrzałam, bo przyszła do mnie mała niespodzianka. Dzięki Ola! Bez Ciebie to nigdy bym nie poszła.







 Taki tam Kamil w mojej czapce.
 Gdzie jest Groszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek ?!
 Cześć Ania, hahahaha.






A teraz idę pisać notkę na fotoblogu. Do następnego :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka