Przejdź do głównej zawartości

I'm sexy and free!

Po głowie chodzi mi tylko jedna piosenka, tzn jeden wers. nanana, i'm sexy and free. Śpiewam to cały dzień, już wczoraj wieczorem coś nuciłam. Ktoś narzekał, że nie pisze notek, a więc jestem. Nie mam daru to pisania, coś za coś. Szkoda, że ja nie mam żadnego talentu oO no mniejsza... Mam na jutro jakieś słówka z niemca, umiem już! Inwokację na polski, też umiem. : ) Zostało mi jeszcze tylko zadanie z geo i przypomnieć sobie mapę.
W środę nie mamy lekcji, ale za to jakieś konkursy itp. Więc przebieram sie za groszek, coś tam na kolorowo potem, śpiewamy piosenkę i mówimy wiersz. Jutro muszę ogarnąć na allgero jaką chcę w końcu tapetę. Czekam na łóżko z ikei, maaaaaaaaaaamo chce je już! *...* A w weekend ogarniam zdjęcia i musze wywołać, bo antyrama sie kurzy już. 

1 dzień wakacji <3. Jeszcze trochę i znów! Fajne paznokcie, hahahahaha. Fajny nos i fajna grzywka! Ale fajnie tak czasem powspominać i sie pośmiać.

A to z jakiegoś ogniska w ciagu roku, u Oli. Pamiętam jak coś z Krzysiem odwaliliśmy. hahahah.

To byłoby na tyle. Powtórzę sobie słówka i wiersz, zrobie tosty z sałatą, bo mam ochotę. No i idę na seriale. A zapomniałam dodać, że w środę przepadają mi 2 matmy + plastyka i inne monotonne lekcje, łuhuhu. Jeden plus.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Paula i Kredka