Przejdź do głównej zawartości

kici kici

Hej!

Tak sie składa, że mam dla was klika zdjęć ze szkoły i jakiś tam innych.
Wczoraj byłam na dyskotece w szkole, nie lubie takich imprez, ale musiałam iść, bo organizatorem był wolontariat, więc wiecie. W sumie to było dobrze. Połowa dziewczyn to koty, zresztą ja tez : 3
Meow, kici kici . Już nie pamiętam nawet jakie głupoty gadałam Paulinie. A jaki przypał był oO.
Chyba w tej szkole nie da sie inaczej, brawo. 

----


 Kaktus klasowy, którego dopiero niedawno zobaczyłam oO. Pamiętam, że jak byłam mała to miałam takie kaktusy z praktikera *.........*


Widzicie jak uczę się na angielskim, rysuje na końcu zeszytu. Zresztą prawie każdy zeszyt tak wygląda : 3



-----------------------


A tutaj macie moje cacko <3
Aparaty ZENITA to stare aparaty, ale jakie zdjęcia *....*
W sumie to dałam za niego jakieś 130 zł razem z przesyłką + pierścienicami makro i adapterem.
*..........* Uwielbiam go.
Ale jak patrzyłam na pana Rafała obiektywy to ohohohohoh.



fish eye!


to byłoby na tyle, do następnego!

Komentarze

  1. te ostanie zdjęcie jest mega ! : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu ty jesteś taka śliczna ?
    hah . uwielbiam rysować po zeszytach i rękach * .. *
    no kurde , zazdroszczę ci tej urody ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jest . masz śliczną mordeczkę . a inne to pasztety , m in moja ; /

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aparat Ortodontyczny

Ktoś chciał, żebym nagrała vloga, ale jest dużo pytań jeśli chodzi o mój aparat, więc postanowiłam napisać o tym posta :  )  Kiedy zaczęła się moja przygoda z aparatem?  - Jakoś w 4 klasie podst. zaczęłam nosić aparat ruchomy.  Czy zakładanie boli?  - Samo zakładanie nie. Chodź mnie już zaczęło boleć w drodze do domu. Ból trzyma się ok. tygodnia, da się wytrzymać, ale oczywiście na początku nie je się nic twardego itp. bo nie da się gryźć.  Jak się z nim czułam i co myślałam?  - Raczej na początku 'niewygodnie', bo ocierało mnie to tu, to tam. Rano wstawałam z całymi zdartymi wargami. Pocieszałam i pocieszam się jedynie faktem, że jak zdejmą mi, to wszyscy będą zazdrościć : ))) Nosiłaś takie specjalne gumki, co zakłada się na dół i góre? Jak tak, to ile?  - Zapewne chodzi Ci o te 'ściągacze'. Nie, nie nosiłam. Wiem, że tym leczy się też wady mojego zgryzu, ale nie tak duże jak ja mam. Mnie niestety czeka operacja.  Jaka ope

zakopane

Wioleta